Kocie nr 2

DSC_0247~2

Dziendoberek 🙂

Mam na ime Sonia i jestem drugim kocim dzieciatkiem mojej mamy. Mam 4 latka, a moja osobowosc jest calkowicie inna od Mruczka. Ja jestem bardzo niesmiala i plochliwa dziewczynka, nie lubie osob trzecich, cenie sobie spokoj i wygode. Mama mowi ze jestem princessa, poniewaz na podlodze to ja spac nie bede, moje lozeczko to tylko ozdoba domu (ja spie na lozku kolo mamy 🙂 ), nie lubie byc mokra ani brudna – coparuminutowa toaleta jest niezbedna do utrzymania czystosci futerka i lapek.

Kolor mojego futerka to roznokolorowy – tak mi sie wydaje, ale oficjalnie to tortoiseshell (skomplikowana nazwa co nie?), a w skrocie to calico 🙂 (o wiele lepiej brzmi, prawda?).

Maz mojej mamy mowi na mnie pasibrzuszek bo kocham jesc 🙂 Jedzenie to moja pasja, moglabym tak caly czas tylko wydzielaja mi porcje, ale i tak podjadam od Mruczka 🙂 (a co, jak nikt nie widzi to nic sie przeciez nie stanie).

Kocham moja mame, tam gdzie ona tam i ja 🙂 Nie spuszczam jej z oka, no chyba ze idzie do pracy – na to nie mam wplywu jesli chce miec dobre papu i przekaski to ktos musi na nie zarobic 😉 Ale jak juz jest w domu to chodze za nia krok w krok (nawet do toalety), a co jak sie zgubi? No kto sie mna zaopiekuje? Tak wiec musze ja pilnowac i nie oddam jej nikomu 🙂

Dodaj komentarz